Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Yes, it's only time L.

2 σχόλια:

L είπε...

Λέξεις, ε? Οι λέξεις που θέλω να πω. Δείλιασαν πάλι.

Αναγκάζεσαι για άλλη μια φορά να καταφύγεις ή στη σιωπή, τα κρυφά βλέμματα, τις αδέξιες χειρονομίες και τα ασταθή βήματα ή στις λέξεις άλλων. Ή και στα δύο.

Είναι και αυτή η (φανταστική για δειλούς) ανωνυμία του διαδικτύου. Χωρίς πρόσωπο, χωρίς σώμα, όλα στριμωγμένα και κρυμμένα πίσω από ένα άχρονο και άτοπο L. Kαι ένα http.

Λέξεις άλλων λοιπόν: "Η αλήθεια είναι ότι η πληρότητα της ψυχής μπορεί μερικές φορές να υπερχειλίσει σε μια απόλυτη κενότητα της γλώσσας, γιατί κανένας μας δεν μπορεί ποτέ να εκφράσει ακριβώς το μέτρο των αναγκών ή των σκέψεων ή των θλίψεων του.
Κι η ανθρώπινη ομιλία είναι σαν στραβωμένος τέντζερης, που πάνω του χτυπάμε πρωτόγονους ρυθμούς κατάλληλους μόνο για να χορεύουν αρκούδες, ενώ λαχταράμε να παίξουμε μια μουσική που να λιώσει τ' αστέρια."

Πάντως αυτή τη “λέξη” κλειδί, αν τη βρεις, να μου την πεις. Ή να μου τη στείλεις με email.

Ανώνυμος είπε...

θεραπευτική ανάρτηση. δεν ξέρω τι είναι και να σου πω δεν με νοιάζει κιόλας. σημασία έχει ότι έψαχνα ακριβώς για αυτό. είναι σαν το αυτί μου, το σώμα μου, η καρδιά μου να είχαν ραντεβού με αυτήν εδώ την ανάρτηση. ευχαριστώ? μάλλον ναι. σίγουρα ευχαριστώ για το αιώνιο δευτερόλεπτο που μου χάρισες όποιος και να είσαι εσύ. όποιος και να είμαι εγώ.

καλό καλοκαίρι