Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

Ασκήσεις αιματηρού ύφους


Ο στρατιώτης Ι.Λ. του Κωνσταντίνου, 24 ετών, ο οποίος υπηρετούσε σε μονάδα της ΕΛΔΥΚ, βρέθηκε νεκρός την Κυριακή το απόγευμα. Όπως ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Στρατού, ο 24χρονος καταγόταν από το νομό Αττικής και «τραυματίστηκε θανάσιμα, ενώ εκτελούσε καθήκοντα σκοπού». Τα αίτια του θανάτου ερευνώνται.

Έτσι λοιπόν. Λακωνικά. Μεστά. Πολεμικά. Με το ύφος που ταιριάζει σε σκληρά ανακοινωθέντα πολέμου. Με το ίδιο ύφος που ανακοινώθηκαν οι δεκάδες άλλες "αυτοκτονίες" στον ελληνικό στρατό τις τελευταίες χρονιές. Κορυφές στο παγόβουνο της αιχμαλωσίας, του καταναγκαστικού κοινοβίου, των ματαιοτήτων, των εξευτελισμών, των ταπεινώσεων, των εκβιασμών, της ακατανόητης εξορίας. Στο όνομα της πατρίδας (βλέπε ασκήσεις ύφους μεταξύ κυνισμού και υποκριτικής θλίψης, αξιωματικά στεφάνια, αγήματα και επικήδειους ενίοτε), της θρησκείας (γλίσχρες οιμωγές, φιδίσια ψυχοσάββατα) και της οικογένειας (πώς θα κοιμίσουν τώρα, στρατιώτη Ι.Λ., τη μεγάλη τους μετάνοια;)
Λένε οι Αρχές στη Λυσιστράτη: "χρειαζόμαστε χρήματα για πολεμικές ανάγκες". "Μπά;" Απαντά η Λυσιστράτη. "Κι από πότε έγινε ο πόλεμος ανάγκη;"
Αν είναι ο πόλεμος ανάγκη τους λοιπόν, τότε τι άλλο; Πόλεμο στον πόλεμό τους!
Δεν υπάρχουν αιχμάλωτα δευτερόλεπτα, δεν υπάρχει θητεία αιώνια.
Δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος.
Υπάρχει ελευθερία μέσα στο χρόνο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΣΑΝ ΜΩΡΟ ΝΑ ΜΕ ΝΤΥΣΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ. ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΜΗΝ ΜΕ ΜΑΛΩΣΕΙ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΜΑΥΡΟ. ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ. ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΜΠΛΕ. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΧΑΣΕ. ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΟΜΩΣ. ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΔΙΑΦΑΝΟ ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ. ΜΑ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΟΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΟΡΑΝΕ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ. ΘΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΠΟΔΡΑΣΩ Η ΘΑ ΧΑΘΩ. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΠΛΕ.ΔΙΨΑΣΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ. ΘΕΛΩ ΜΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ. ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΓΑΛΗΝΕΥΟΥΝ ΞΑΝΑ. ΕΙΡΩΝΕΙΑ... ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΩ ΜΑΛΛΟΝ ΒΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ. ΘΑ ΒΡΑΧΩ ΝΑ ΜΟΥΛΙΑΣΩ. ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΟ ΞΕΡΩ. ΑΔΙΚΕ ΘΕΕ, ΥΠΗΡΕΤΗ ΜΟΥ, ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ...